META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=http://kokoshaber.blogspot.com/"> Kokoş Haber: Gazete baskılı oje

25 Şubat 2012 Cumartesi

Gazete baskılı oje

Gazete baskılı ojeleri görüp çok beğenmiştim ama yapmak bir türlü kısmet olmamıştı. Bugün karar verdim ve yaptım. Biraz acemi oldu ama çok sevdim bu tarzı.




Malzemeler

Ten rengine yakın oje - Flormar 344

Alkol
Gazete parçaları



Önce ojeyi sürün ve kurumasını bekleyin. Ojeleriniz kuruduktan sonra baskı yapacağınız parmağınızı alkole batırıp üstüne gazete parçasını bastırın. (30-35 saniye bekleyin)

Üstüne isterseniz parlatıcı oje ile parlak durmasını sağlayabilirsiniz.

Veee, işte sonuç!


Not: Ben zemin olarak Flormar 344 kullandım ve çok memnun kaldım, tavsiye ediyorum.
*Merve*

1 yorum:

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

bende kullanıyorum böyle ve çok seviyorum çok güzel olmuşş .sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...