META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=http://kokoshaber.blogspot.com/"> Kokoş Haber: İlginç takı tasarımları

7 Mart 2012 Çarşamba

İlginç takı tasarımları

İnsanoğlu gerçekten her konuda çok yaratıcı. Özellikle de ilginç tasarımlar konusunda. Eline geçen en ufak materyali iyi değerlendirip sevimli bir kolye, küpe ya da yüzüğe dönüştürebiliyor. Ben de internette rastladığım değişik tasarımları sizlerle paylaşmak istedim. Hem belki aranızda takı tasarımı yapanlar vardır, onlara da ilham olur, ne dersiniz? :)

Gelinlik ve damatlık şeklindeki küpeler çok sevimli.


Tavuk şeklinde küpeler, bunlar da çok sevimli ama takıp dışarıda dolaşacağımı hiç sanmıyorum :)


Renk renk legolu yüzükler...


Pacman şeklindeki bu yüzük oldukça yaratıcı ve eğlenceli.


Kahve tiryakisi olanlar bu yüzüğü çok beğenecekler. Divas Pırlanta'ya ait olan bu yüzüğün değişik birkaç tasarımı daha mevcut. Görmek için tık tık!



Bu tasarımlar resmen tiksindirici. Kullanır mıyım? Tabii ki hayır! :)

Diğer ilginç tasarımlar;






*Melin*

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Pacman yüzük ve mandal küpelere bayıldımmmmmmmmmmm, öldüm bittim resmen (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...