META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=http://kokoshaber.blogspot.com/"> Kokoş Haber: Rouge In Love Serisinin Yüzü: Emma Watson

20 Nisan 2012 Cuma

Rouge In Love Serisinin Yüzü: Emma Watson



‘’Gençken daha doğal renklerden yanaydım. Şu anda farklı renklerle oynamayı, kendimi bu şekilde keşfetmeyi seviyorum. Lancôme Rouge In Love gündüz kullanabileceğiniz kadar hafif; gece bırakmak istediğiniz etkiyi bırakmanızı sağlayacak kadar da kuvvetli...’’ diyen Emma Watson, Rouge In Love serisiyle ilk tanışmama sebep olan isimlerden biri.




Yakın çevremde bu rujun kalıcı etkisi, hafifliği ve 24 renk seçeneğiyle ilgili bir çok yorum duymuştum. Ben de Rouge In Love serisine göz atmaya karar verdim. İlk göze çarpan nokta sayısız renk çeşidi... Kendinizi hangi rengi almayalım diye dakikalarca düşündükten sonra hepsini alıp eve dönerken bulabilirsiniz! Şunu söyleyebilirim ki bu renkler insanın ruh halini yansıtıyor. Sanırım en güzel noktası da kalıcı olması.




Ruj kullananlar bilirler her saniye ayna karşısında ruj tazelemenin ne kadar can sıkıcı bir iş olduğunu. Siz de bu işkenceyi yaşamadan rujunuzun sabah sürdüğünüz haliyle tazeliğini gün boyu korumasını istiyorsanız vakit kaybetmeden Rouge In Love serisinden hoşunuza giden bir kaç rengi alarak kendinizi şımartabilirsiniz.

http://www.facebook.com/LancomeTurkey

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...