META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0; URL=http://kokoshaber.blogspot.com/"> Kokoş Haber: Can Bonomo'nun ilk kostümsüz Eurovision provası

18 Mayıs 2012 Cuma

Can Bonomo'nun ilk kostümsüz Eurovision provası

Trt'nin 2012 Eurovision temsilcimizi açıkladığından beri Can Bonomo ile ilgili bir sürü yorum yapıldı. Çoğunluk "Tanımıyorum ki, beğenmedim" yorumları yapsa da ben tercihten memnunum. Adam bir kere çok sempatik, egolarından arınmış tatlı biri. Yani en azından ben böyle düşünüyorum. Kostümsüz ilk provasını da Bakü'de yapmış. Ben beğendim koreografiyi, çok abartılı bir şey yok ama zaten şarkı da hoppada hoppada dans edilecek değil ya. Şarkıya gayet uygun, Türk motifleri olan bir koreografi olmuş. Başarılar diliyorum bize (:



Not: Bu arada omuz dekoltesine kurban (:

*Merve*

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...